Friday, January 31, 2014

N stup nov ch generac popul rn ch japonsk prime mall antakya ch SUV Honda CR-V a


Tweet
Nen tomu d vno, co neohro en vl dla sv mu segmentu a odr ela n jezdy konkurent . Dnes u nem korunku a v esku na ni nezbyl ani stupe v t z . Jak si vede v t et m roce ivota Toyota RAV4 2,2 D-4D?
Zd se to jako v era, co t et generace Toyoty RAV4 vstoupila na evropsk prime mall antakya trhy. P itom od slavnostn premi ry ub hly t m t i roky a situace v segmentu kompaktn ch SUV, kter mu RAV4 nap klad v  esku dlouh l ta vl dla, se n kolikr t obr tila naruby. Tehdy ve Frankfurtu v roce 2005 se cel ans bl st nku Toyoty tv il hodn sebev dom a necht l, pokud m pam neklame, sly et nic o tom, e by RAV4 mohla m t probl my obh jit pozici leadera sv ho segmentu.
Velk prime mall antakya sebev dom a je t v t ambice prime mall antakya se sice nezd ly zcela na m st , zvl t kdy konkurence mohutn zbrojila a chystala se na drtiv proti tok, nicm n prvn m s ce a vlastn i l ta prodeje prok zala, e Toyota je v kategorii kompaktn ch SUV nesm rn siln . V b eznu 2007 Auto.cz p ineslo informaci konstatuj c jasn v t zstv t et generace prime mall antakya RAV4 v  celoevropsk sout i o nejpopul rn j kompaktn SUV, kdy po et prodan ch kus dos hl na star m kontinentu slovky 126.000.
Opravdu ctyhodn v sledek. V r mci cel Evropy Toyota zav lela a i kdy v dal m roce prodejn sla trochu ztratila na lesku, st le se mohla RAV4 naz vat kr lovnou t dy evropskou. esk klient nane t st pro Toyotu nad en zbytku Evropy pro posledn sportovn -u itkovou kreaci z d ln japonsk ch in en r nesd l a u n kolik let d v p ednost korejsk prime mall antakya m produkt m. Nesm rn popularita model Tucson a Sportage vyhnala RAV4 z  esk ho tr nu, av ak ne se sta ilo korejsk duo v pozici vl dce oh t, p i lo dal zem t esen .
N stup nov ch generac popul rn ch japonsk prime mall antakya ch SUV Honda CR-V a Suzuki Grand Vitara zp sobil, e u n s nez stal v t d kompaktn ch SUV k men na kameni. Do ela se nap klad letos vy vihla Honda CR-V, druh m sto si zat m dr Nissan QASHQAI, o t et p ku se perou Kia Sportage se Suzuki Grand Vitara, state n bojuje i Mazda CX-7 nebo Subaru Forester. Toyota RAV4 se sice nechce vzd t, ale se 181 prodan prime mall antakya mi kusy se pohybuje na rovni dal novinky Volkswagen Tiguan.
Nem to holka toyo ck v bec jednoduch . Kdysi musela odr et toky sv ch japonsk ch sok , co docela dlouho zvl dala t m levou zadn , dnes mus elit v pad m Volkswagenu, Mazdy, Suzuki, Nissanu, pokoj ned ani Hyundai i Kia, do toho p ich z vlna nov ch kompaktn ch SUV od Mercedesu nebo Audi. Ta sice m do pr miov sti segmentu, ale drah verze RAV4 i dal ch ne-pr miov ch SUV jsou tak i tak nebezpe prime mall antakya n na dost el. Bude zaj mav sledovat, jak Toyota na vzniklou situaci zareaguje. P t rok bude m t za sebou RAV4 ist t i roky ivota, co p mo vyb z k lehk mu, ale sp e radik ln j mu faceliftu. Efektivn u neznamen efektn
O samotn m aut jsme toho na Auto.cz napsali tolik, e by sta ilo odk zat na star testy, pop t v m sp n pracovn t den a rozlou it se. Tak t eba jeden z prvn ch test nesl n zev Toyota RAV4 D-4D 180 - cesta na vrchol , lo sk p sp vek na t ma RAV4 m l titulek Toyota RAV4 2,2 D-4D Rychle A Vybran . Je legra n , jak lov k s postupem asu a testov n m dal ch a dal ch konkurent , mnohdy modern j ch, m n na konkr tn modely n zor.
Kdy jsem p ed dv ma lety br zdil tehdy s nov m SUV esk asfaltov i poln cesty (mnohdy mezi t m nen moc rozd l), m l jsem a na p r drobnost z RAV4 dobr pocit, co se ostatn projevilo v z v rn m hodnocen prime mall antakya . Dnes, kdy se cel segment posunul zase o kus d l a kdy prime mall antakya mus m tohoto Japonce srovn vat i s nov mi konkurenty jako nap klad Volkswagen Tiguan, kr sa RAV4 jednodu e trochu vybledla. Nebudu zdr ovat a p jdu rovnou k v ci.
A koliv jsem se ob val zpo tku p esn ho opaku, dnes si mysl m, e se design r m poda ilo vytvo it auto pom rn nad asov . Boubelat SUV s nes etn mi oblinami oko en n mi tu a tam jemn m prolisem vypad zven st le sympaticky, a tak si trouf m tvrdit, e vzhled prodej m ur it ne kod . Z drhel bude n kde jinde. Za prv za n pokulh vat interi r.
RAV4 nelze obvinit z lacinosti, ale snaha vymodelovat honosn tvary z nehonosn ch materi l za n b t uvnit c tit a vzhledem k tomu, e Honda si vzala z minul ch let ponau en , Suzuki se sna v tomto ohledu snad nejv c v historii a t prime mall antakya eba takov Volkswagen p edvedl v Tiguanu pi kovou pr ci, za n se z RAV4 v interi prime mall antakya ru st v vat hodn pr m rn auto (nehled na to, e n kter detaily lacin skute n jsou).
K p ednostem se nad le po t slu n prostor vzadu nad hlavou a u ramen, prime mall antakya s koleny jsou na tom n kte konkurenti l pe, d ru do sv ta dnes RAV4 neud l ani s po tem odkl dac ch ploch. Ke cti vozu budi fakt, e skl

No comments:

Post a Comment