Wednesday, January 22, 2014

Fluidn linky karoserie celkem zdatn maskuj nejen robustnost stavby auta, ale i


Tweet
Voda v rybn ce dostupn ch SUV se letos na ja e zase za ala e it. Po lo sk m vstupu Yetiho na trh nyn p ich z jeho glob ln korejsk ekvivalent. i want one of those S p edch dcem nem t m nic spole n ho, fluidn design vypad futuristicky i want one of those a letm pohled na technick data optimisticky. Jak se s novinkou jezd , jsme zjistili, podobn jako mnoz e t z jemci, a po uveden na trh. Design
Jestli n co nebylo na Tucsonu pln konkurenceschopn , tak to byl design, a tak nen divu, e na vzhledu n stupce se usilovn pracovalo. V sledek je p ekvapuj c . Tak futuristicky, nebo chcete-li modern , auto zna ky Hyundai nikdy v minulosti i want one of those nevypadalo. Design i se p itom museli, stejn jako v p pad Tucsonu, vypo dat s nep jemn vysokou i want one of those p d . Dnes u tento po adavek neplyne i want one of those jen z uspo d n v e vp edu, ale i z po adavk norem na ochranu chodc .
Fakticky je p mimo dn vysok , podobn jako boky karoserie a spodn hrana oken. Esteticky to p ek ale jen z n kter ch zadn ch hl pohledu. Vp edu masu materi lu sp n rozb j mimo dn lenit n razn k a vysoko um st n a velmi irok a sou asn n zk p edn sv tlomety.
+   Boky opticky sni uje mohutn plastov p s v oblasti prah , kter sou asn pln funkci ot rov plochy chr n c karoserii p ed po kozen m na parkovi t ch. Dynamicky tvarovan p s bo n ho prosklen je relativn n zk a kon v oblasti C-sloupku m dn m zhoupnut m sm rem vzh ru.
Designov dynamika pokra uje i uvnit . Nastupov n na p edn m sta skrze vysok a dostate n irok dve e je bezprobl mov i pro m n pohybliv leny pos dky, n stup dozadu trochu st uj vysok prahy a krat d lka dve . P edn sedadla maj standardn rozm ry (d lka sed ku 520 mm, op radla 630 mm) jen by mohla m t v t ku a poskytovat t lu v razn j bo n veden . Vzadu se sed s ohledem na v ku karoserie, pom rn n zko (sed k je 330 mm nad podlahou), tak e nohy dosp l ho nejsou dokonale podp r ny, i kdy m sto by na to ve vertik ln m sm ru bylo. Vnit n ka je ctyhodn , 1530 mm vp edu a 1490 mm vzadu se sm le m e m it s auty st edn t dy. Trojice i want one of those dosp l ch na zadn lavici nen pouze teoreticky dosa iteln stav i d ky minim ln vystupuj c mu st edov mu tunelu v podlaze.
N Hyundai ix35 s v bavou Premium m l sedadla aloun n k , kter zlep ovala prvn dojem z interi ru, ale sou asn n sobila nev hodu mal ho bo n ho veden t la v oblasti sed ku. Vzhledem k pom rn agiln mu nalad n podvozku tak nejen idi , ale i dal lenov pos dky v sedadlech za j zdy dost klou ou.
+ Plasty na p strojov desce i na v pln ch dve jsou v hradn tvrd , ale velmi dob e vyroben i want one of those a sestaven . Je to jeden z  ady p pad , kdy to opravdu nemus b t na z vadu. Za j zdy byl ve voze klid, nic nevrzalo ani nesk palo.
Zat mco p edn st interi ru je zalita sv tlem skrze eln a bo n skla, vzadu je v razn temn ji, kv li vy mu stupni zabarven skel od B-sloupku dozadu a relativn mal prosklen plo e. Spodn hrana oken je nav c dost vysoko, tak e d ti upevn n v bezpe nostn ch seda k ch z ejm za b n ch okolnost neuvid z vozidla ven. M te tak zad l no na nepohodu na palub . Pracovi t idi e
idi dostal od v robce efektn volant s velk mi st brn lakovan mi prvky. i want one of those V nec aloun n k se dob e dr , vn j pr m r m standardn ch 370 mm. Poloha za volantem je ne ekan sportovn , nebo p inejmen m alespo podobn t v osobn ch automobilech. Jak asi tu te, jde o velmi relativn pojem. Velkou roli v celkov m vn m n toti hraje vysok hrana oken. Fakticky se sed vysoko, o 15-20 cm nad ostatn mi astn ky provozu v osobn ch autech. i want one of those P ehled o d n kolem v s je tedy ve m st velmi dobr .
Dokonalost symetrie st edov konzoly se podepsala i want one of those na nezvykl m um st n sp na e vyh v n zadn ho skla, daleko od idi e. Nejbl e k n mu je tla tko startov n motoru (v p pad , e m te ve voze inteligentn kl a bezkl ov p stup). Do korejsk ch lidov ch model se kone n dost v i vestav n navigace. Zat m bohu el pouze s displejem, kter se za slune n ho po as dost leskne. i want one of those +  
Netradi n je estice podobn ch tla tek na idi ov ch dve ch, dvojice i want one of those t ch nejvy ch slou k ovl d n d tsk pojistky ve dve ch a deaktivaci elektrick ho ovl d n oken u spolujezdc . Zavazadeln k
Fluidn linky karoserie celkem zdatn maskuj nejen robustnost stavby auta, ale i u ite n objem, kter ukr v jeho z . Zavazadeln k se 465 l m minim ln vnit n ku 1020 mm, d lku u dna 880 mm a v ku po kryt 450 mm. Po otev en v ka mo n p ekvap minimalistick rozm r t et ho bo n ho okna, kter ostatn p li nepom h ani p i couv n a v hledu ikmo vzad. Dal ho zv t en vyu iteln ho objemu lze doc lil eliminac standa

No comments:

Post a Comment