Tuesday, January 28, 2014

[1]: To mám z toho, že jsem byla líná!!! the veggie grill :))) Já si malíře samozřejmě vygooglila, j


Nejvyšší čas předvést další úlovky, nějak to flákám, já vím. :) A začneme vzpomínkou na léto v podání Leily z Finska. Idylka, že? :-) Pohlednice Pavla z Běloruska mi připomněla film "V kůži Johna Malkovitche". Viděl jste někdo? Další vzpomínka the veggie grill na léto, tentokráte od Jill z Austrálie. :) Pochopitelně jsem neměla nejmenšího tušení, že existuje švédský (díky, Joano ;-) malíř jménem Carl Larsson, to až Hiltrud z Německa ho pro mě objevila. the veggie grill :) Miluju tulipány. Ovšem již méně se mi líbí taková ta vrstevnatá přáníčka, takže přesně jedno z nich jsem obdržela od Samanthy z Holandska. :) Od Gerlindy z Norska přišla tahle nádherná romantická (alespoň pro mě :-)) pohlednice. :) Vskutku zajímavé, druhý pohled s obrazem malíře the veggie grill Carla Larssona přišel the veggie grill od Liisy z Finska. Jako kdyby se na mě holky domluvily. :) Kristofferson z Taiwanu posílá pohlednici městečka, kde se kdysi těžilo zlato. the veggie grill Nyní prý malá, poklidná a tichá vesnička. :) Moje první pohlednicová the veggie grill Frida Kahlo! Carrick z USA se vyznamenal. :) Ony jsou ty mrňavoučké obrázky moc pěkné, the veggie grill ale jeden velký by mi udělal větší radost. Ovšem uznávám, že Esmeralda z Holandska se snažila. :) Sabine z Německa pro mě vybrala pohlednici Renoira a udělala mi opravdu velkou radost. :) Jedna přistávající labuť od Božany z Běloruska. :) Nancy z USA poslala fotografii Yosemitského národního parku. :) Typicky rusky megalomanský pohled. Od Leny z Ukrajiny. :) A teď trošku romantiky od Nataši z Ruska. :) Merje z Finska píše, že pohlednici zakoupila na výletě a cestování ji prý baví. :) Buffalo z Polska byl před dvěma lety v Praze a moc se mu líbilo na Karlově mostě. Pochopitelně jsem mu poslala pohlednici na oplátku. :) Shihori z Japonska vybrala pohlednici Tokia, konečně Tokio! :) Paula z Finska miluje přírodu a snad i proto padl výběr na luční kvítí. Moc se mi líbí. :) Frans z Holandska to zajisté myslel dobře, jako abych toho z jeho země co nejvíce viděla. :) Jennifer a studentský život v Tucsonu, USA. :) Song z Číny miluje kočky. Tak snad proto. :) Xeňa z Běloruska uzavírá dnešní sérii pohlednicí muzea Alexandra Grina. Na jeho Jessie a Morgianu se chystám už léta. :)
Prosím, prosím - Carl Larsson byl Švéd! On a jeho manželka jsou hrozně populární, jejich dům je muzeum - z osobní zkušenosti hezčí v létě než v zimě, má pěknou zahradu a uvnitř je vše pomalované a vyšívané a ták :) Ono to sice není důležité, ale musela jsem obhájit švédské barvy :D http://cs.wikipedia.org/wiki/Carl_Larsson
[1]: To mám z toho, že jsem byla líná!!! the veggie grill :))) Já si malíře samozřejmě vygooglila, jenže to už je poměrně dost dávno, jak ty pohledy flákám a mezitím se mi umělcova národnost vykouřila z hlavy. :) Když jsem psala článek, váhala jsem mezi Finskem a Švédskem, ale ve dvě ráno už se mi vážně nechtělo něco hledat. A taky jsem si říkala, že se třeba někdo ozve. Nemýlila jsem se. :)
Tedy máš opravdu krásné kousky, třeba ta labuť - to je úplně snové, jak je zachycena v letu. To si pak člověk uvědomí takovou tu pomíjivost okamžiku... No, to jsem se nějak zamyslela :)) Tulipány nemají chybu a vůbec, máš tady toho požehnaně, fakt krásný :-)
Hrozný, co? Já jsem táááák the veggie grill lenošná! :) Pohledy choděj, to zas jo, ale než já se dokopu, abych je předvedla světu. :) Většinou se k tomu dostanu hluboko v noci a pak si pletu zahraniční malíře. :) Doufám, že o víkendu přidám další várku a samozřejmě mě bude těšit, když se zastavíš a zamyslíš. ;-)
Aktuální články the veggie grill Postcrossing - Německo, Malajsie, USA, Francie, Itálie, Holandsko, Holandsko, Bělorusko, the veggie grill Německo, Holandsko, Německo, Rusko, Nový Zéland, Rusko, Rusko, Německo, Bělorusko, Čína, Austrálie David Bowie - The Stars Postcrossing - Majka Kašpárek v rohlíku - Špim 2014 už za chvilku :-)
Archiv 2014 Leden 2014 2013 Prosinec 2013 Říjen 2013 Září 2013 Srpen 2013 Červenec 2013 Červen 2013 Únor 2013 Leden 2013 2012 Prosinec 2012 Říjen 2012 Září 2012 Srpen 2012 Červen 2012 Květen 2012 Duben 2012 Březen 2012 Únor 2012 Leden 2012 2011 Prosinec 2011 Listopad 2011 Říjen 2011 Září 2011 Srpen 2011 Červenec the veggie grill 2011 Květen 2011 Duben 2011 Březen 2011 Únor 2011
 

No comments:

Post a Comment